מצא חברה מובילה בהתחדשות עירונית
על סמך הדירוג

משרדי ד.ש פתרונות חנייה מתקדמים

מה עושים בפרויקטים רוויי דיירים חדשים בבניינים ישנים, כשלכולם יש מכוניות, אבל אין מקום לחנות - ובכן, לחברת ד.ש - יש פתרונות חניה מתקדמים וגם כמה פטנטים לאזורים צפופים

צרו קשר
מלאו פרטים והיזם יחזור אליכם בהקדם


או חייגו -
03-5493003

עדיף לקבוע את פתרונות החניה בתכנון הראשוני של הפרויקט

 

 

בפרויקטים של תמ"א ‭ 38‬ נוספים דיירים חדשים  לבניינים – ובעקבות זאת, כמות כלי-הרכב של דיירי הבניין גדלה מאוד, ועימה הצורך בהרחבת החניה. היות שמדובר בבניינים ישנים המעורבים  בפרויקטים אלה, יש צורך בייצור מקומות חניה בבניינים, לרבות כאלה שלא היו בהם שום מקומות חניה קודם לכן.  יצוין, כי הרשויות המקומיות אף מחייבות את יזמי התמ"א להוסיף ולפתור את בעיית החניה שנוצרת בפרויקטים  אלה. הבעיה קשה עוד יותר באזורים צפופים. לטובת הדיירים והיזמים פותחו פתרונות חניה מתקדמים, שבמרכז מהותם – לנצל כמה שפחות קרקע לטובת כמה שיותר מקומות חניה.  חברת ד.ש. פתרונות חניה מתקדמים, בניהול יוסף מדר, מציעה את הפתרונות התואמים לפרויקטים של תוכניות  התמ"א. החברה היא נציגה רשמית ובלעדית של מערכות  החניה ‭ Morn Technology‬ הנחשבות למתקדמות בעולם. מדובר במערכות תוצרת סין המבוססות על טכנולוגיה גרמנית. לדברי אנשי החברה, בשל הייצור הוא בסין המערכות האלו אמינות וזולות בהרבה מאלו המיוצרות בגרמניה עצמה. מדובר במערכות אוטומטיות המהוות פתרונות  קלים יחסית שמגדילים את קיבולת החניה, ובנוסף, הם בטיחותיים לנהג וידידותיים לסביבה ולמשתמשים בהם.  התקנת המערכת, ושירות התחזוקה עבורה, מתבצעים  על-ידי חברת איציק שירותים, שלה ותק של יותר מ‭25- ‬ שנה בהתקנת מערכות הרמה למוסכים ומתן שירותי תחזוקה.

כיצד פועל פתרון החניה בשטח?  ברוב המקרים של תמ"א ‭ 38‬ חיזוק ועיבוי, פתרונות החניה  נעשים בחניון שמוקם בפיר תת-קרקעי, הנחפר בין קו  הבניין לגבול המגרש, או בכביש הגישה לבניין. כשיש פרויקט שבו מחודשים שני בניינים צמודים (ולעיתים אף  יותר משניים), ניתן לספק פתרונות חניה גדולים יותר לשני הבניינים. במרכז הפיר מוצבת מעלית שמעלה ו/או מורידה את המכונית. החניון מחופה בפלטה המשתלבת בריצוף או בכביש שמעליו, ולכן אין הפרעה מבחינת הנראות והאסתטיקה באזור החניה. בכל פיר ניתן לייצר שנייםשלושה מקומות חניה, באמצעות מכפילי חניה, שמייצרים  שניים-שלושה מקומות חניה על בסיס מקום חניה אחד. בכל בניין ניתן לחפור מספר פירים מסביבו. הכניסה והיציאה מהחניון מופעלת באמצעות קורא ממוחשב. כשבעל הרכב רוצה להיכנס לחניה, הקורא הממוחשב מזהה אותו באמצעות כרטיס שבו שבב.

 

המעלית עולה  ובעל הרכב נכנס לתא המעלית, הוא יוצא מהרכב,  והמכונית יורדת למקום החניה שלה. ולהיפך – בעת היציאה מהחניון, הקורא הממוחשב מזהה את המכונית לפי השבב שבידי בעל הרכב. המעלית מעלה את הרכב  הנדרש, ובעל הרכב נכנס לתוכו, ויוצא לדרכו.  אנשי חברת ד.ש. פתרונות חניה מתקדמים, מדגישים כי לחניונים אלה יש מנגנון בטיחות המונע נפילה של רכב החונה בקומות העליונות; וכן מערכת פוטואלקטרית המזהה תנועה באופן תמידי, ומערכת בקרה אופטית לזיהוי מידות ומשקל הרכב וגבולות החניה.

 לדברי מנהל שיווק של החברה, ארטיום בולוטין,  העבודה על פתרונות החניה בפרויקטים של תמ"א ‭ 38 ‬ מתחילה בסוף תהליך הבנייה של הפרויקט, לאחר הסרת הפיגומים; ומשך התקנת פתרונות החניה הוא שבועשבועיים. החברה עוסקת כיום בבניית פתרונות חניה בחמישה  פרויקטים, ארבעה בראשון-לציון ואחד בהוד השרון.  ברחוב הירשפלד ‭ 35‬ בראשון-לציון, שהוא פרויקט גדול יחסית, מותקנים לאורך כביש הגישה לבניין שלושה פירי  חניה, בהם מכפילי חניה, שיביאו ליצירת תשעה מקומות  חניה, לרווחת הדיירים.  ד.ש. חניונים מציינת, כי יש חשיבות רבה לכך שנושא החניה יוסדר עוד בשלב התכנון הראשוני של הפרויקט, מה שמבטיח יישום מתאים ומענה מיטבי לדיירים.

הכתבה נערכה בשיתוף החברה