מצא חברה מובילה בפינוי בינוי או תמ"א 38
על סמך דירוג אוביקטיבי

קבוצת רויאל

קבוצת רויאל גאה במיוחד על החדשנות הטכנולוגית שלה בהקמת ובעיצוב בנייני יוקרה, מפוארים ומודרניים. סמנכ"ל פיתוח עסקי, יניב טרגן: הדירות כוללות מערכות בית חכם עם שליטה-מרחוק על החשמל, מיזוג-אוויר והתאורה. פרויקט-דגל שלנו הוא ברעננה, שבו ייבנה חניון רובוטי תת-קרקעי. הדייר ישאיר את הרכב בפתח החניון, והמערכת הרובוטית תחנה אותו ללא יד אדם

גנדי דחטר
שותף מנהל

אלדה קוגן
שותפה מנהלת

פעילות ארצית

  • מאוכלסים 1
  • בביצוע 6
  • בתהליך 16
  • סה"כ פרוייקטים 23

מדורג בערים
רעננה

צרו קשר
מלאו פרטים והיזם יחזור אליכם בהקדם


או חייגו -
5705*

רויאל - עד חצי המלכות

 

״האני מאמין של החברה הוא שבעלי הקרקע הם השותפים שלנו בפרויקט, והתמורה צריכה להיות גבוהה. ברעננה, נוסף לשדרוג ולהרחבת 20 מ"ר בדירות, טיפלנו בשדרוג כל מערכות הבניין, בשיפוץ
חיצוני שלו, בפיתוח הסביבתי. כלומר, אנו מבצעים גם שיפוץ פנימי מלא ויסודי, הכולל הרחבת והחלפת מטבח, אינסטלציה, ריצוף, חיפוי קירות, ואבזור מלא של כל הכלים הסניטריים בסטנדרט גבוה ויוקרתי, והכול בתיאום עם הדייר ובשיתוף מעצבת-פנים"

 

התחדשות עירונית וחדשנות טכנולוגית הן מהעקרונות המנחים את קבוצת רויאל, העוסקת בפיתוח, בייזום ובבניית פרויקטים יוקרתיים בתחומי הנדל"ן למגורים.
החברה ממקדת את פעילותה בתחומי ההתחדשות העירונית - תמ"א 38 ופינוי-בינוי.
קבוצת רויאל הוקמה בשנת 2010 על-ידי אלדה קוגן וגנדי דחטר (יזמי נדל"ן ותיקים), ועוסקת בין היתר, בהשבחת קרקעות לבנייני מגורים מפוארים ומודרניים, ובחידוש
מבנים, הן על-ידי הריסתם ובנייה מחדש, והן על-ידי חיזוק ושיפוץ הבניין הקיים, משלב תכנון, ניהול, פיקוח ובנייה בפועל, עד לשלב המסירה לדיירים.
רויאל נמנית עם החברות המובילות בישראל ביזמות ובבנייה, עם יותר מ-40 פרויקטים מצליחים באזורי ביקוש גבוהים. לדברי יניב טרגן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה, "מרבית הדירות שנבנו ונבנות כיום על-ידי הקבוצה באזורי ביקוש שונים, כמו ברעננה, הרצליה ובתל-אביב רבתי, כוללות כחלק מהמפרט הטכני מערכות בית חכם עם שליטה-מרחוק על החשמל, מיזוג-אוויר והתאורה בדירה". טרגן מביא "דוגמה נוספת לחדשנות החברה,
היא הפרויקט ברחוב קזן בעיר רעננה, שבו ייבנה חניון רובוטי מתחת לאדמה. הדייר ישאיר את מכוניתו בפתח החניון התת-קרקעי, והמערכת הרובוטית תחנה את רכבו בחניה הפנויה ללא מגע יד אדם. מדובר במערכת מאוד יקרה שניתן לעשות רק בפרויקטים בעלי היתכנות כלכלית גבוהה, שבהם תנאי השטח מאפשרים ביצוע של מערכת חניון אוטומטית".
מעבר לאלמנט החדשנות הטכנולוגית, דירות הקבוצה מאופיינות גם במפרט טכני פנימי-עילי, המורכב ממותגי היוקרה ומהסמלים המובילים בארץ ובעולם, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר תוך אספקת שירות עיצוב-פנים לכל דייר.
לדברי יניב טרגן, "האני מאמין של החברה לביצוע פרויקט תמ"א 38, הוא ההשקפה כי בעלי הקרקע הם השותפים הראשיים של החברה בפרויקט, ולכן תמורותיהם צריכות
להיות בעלות ערך רב. לדוגמה, בפרויקט אלי כהן ברעננה - מלבד השדרוג וההרחבה של יותר מ-20 מ"ר של דירות הבעלים, כולל תוספות על מגוון תוכנית התמ"א 38, כגון:
חדר ממ"ד, מרפסות שמש, שדרוג מערכות הבניין, הוספת מעלית ושיפוץ כלל-חיצוני של מעטפת הבניין והפיתוח הסביבתי, אנו מבצעים שיפוץ פנימי מלא ויסודי, הכולל הרחבת והחלפת מטבח, החלפת אינסטלציה, ריצוף, חיפויי קירות, ואבזור מלא של כל הכלים הסניטריים בסטנדרט גבוה ויוקרתי, בדומה לדירות החדשות, שנבחרו על-ידי הדייר בשיתוף מעצבת-פנים".
טרגן מציין, כי הקבוצה מתאפיינת באיתנות כלכלית גבוהה, ונהנית משיתוף-פעולה עם מוסדות פיננסיים מהגדולים בארץ. "הפרויקטים שלנו מבוצעים ע"י חברות קבלניות מנוסות המתמחות בבניית פרויקטים מסוג תמ"א 38, כאשר הניהול והפיקוח ההנדסי מבוצעים  In House מטעם החברה".
מה הם אזורי הפעילות של החברה?
טרגן: "פעילות החברה מתפרסת על פני אזורי השרון והמרכז, בעיקר בערים רעננה, בת-ים, רמת-גן, גבעתיים, הרצליה, וכן תל-אביב רבתי".

 

לדבריו, למרות שנים לא פשוטות שעברו על הענף, הרי שכיום ישנה מודעות רבה יותר לצורך  בהתחדשות עירונית, והמדינה אף מעודדת את בניית הפרויקטים. "ישנן רשויות, כמו רעננה ובת-ים, שבהן יותר קל לבצע פרויקטים של תמ"א 38; ויש רשויות שעדיין מקשות על התהליך, אבל בסך-הכול המגמה חיובית, והמדינה מקדמת ומקילה עלינו.
מעבר לרשויות, גם הדיירים מודעים היום יותר לחשיבות של פרויקטי התחדשות עירונית, וזה בהחלט מקל עלינו.
אחת הרעות החולות בעסקים היא הביורוקרטיה וריבוי המסמכים המתישים הנדרשים בכל צעד עסקי-כלכלי; יש חדש גם בתחום הזה?
"ישנה התפתחות חיובית בנושא, כחלק מהרפורמה  החדשה לחוק התכנון והבנייה (תיקון 101), שנמצאת בשלבי הטמעה בעיריות בכל הארץ. במסגרתה, נקלטות בקשות להיתרי
הבנייה על-ידי מערכת רישוי ממוחשבת. המערכת נועדה לקצר את הליכי הביורוקרטיה אשר הצריכו עבודת ניירת מודפסת מרובה, וכיתות רגליים ממחלקה אחת לשנייה בעירייה, לקבלת היתר. אם בעבר קבלת היתר בנייה ארכה שנה וחצי ויותר בממוצע, כעת עם התיקון החדש, קבלת ההיתר לפרויקטים חדשים צפויה להתקבל תוך
מספר חודשים בלבד. יתרון נוסף למערכת הרישוי, יהיה הקלה בעומס שנוצר עם הבקשות התלויות ועומדות של הפרויקטים הקיימים. כיום, המצב הוא שבגלל הביורוקרטיה נוצר צוואר בקבוק בעיריות של בקשות להיתרים. אני מאמין, שהרפורמה החדשה תיתן דחיפה משמעותית לענף, ובתוך שנתיים נראה היקפי בנייה כפולים".
כחברה העוסקת גם בתמ"א 38 חיזוק ותוספות, וגם בתמ"א 38 הריסה ובנייה, מתי עדיף לבצע חיזוק, ומתי עדיף לבצע הריסה?
"זו שאלה חשובה, שאכן עולה פעמים רבות בפגישות עם הדיירים. לשם כך, אנו מבצעים בדיקות היתכנות לכל פרויקט בהתאם לזכויות הבנייה בניין. אם הזכויות מאפשרות יחס זכויות גבוה בין השטח הקיים של הדיירים לשטח החדש של הבניין, נעדיף לבצע את הפרויקט
במסגרת הריסה ובנייה, שבו הדיירים יקבלו דירה חדשה, בבניין מפואר, הנהנה משדרוגים רבים. אך אם בעירייה מאפשרים יחס זכויות נמוך יותר, נבצע פרויקט מסוג תמ"א 38 חיזוק ותוספות מקסימליות לטובת הדיירים.
איזה מסר אתה מעוניין להעביר ללקוחות החברה?
"חרות על הדגל שלנו, שגם הדייר הקיים וגם הרוכש של הדירה החדשה, הם שגרירים שלנו, ולכן כל דייר הוא שותף מלא לפרויקט המוצלח״

הכתבה נערכה בשיתוף החברה 

פרוייקטים של החברה

אלי הכהן 17-19 - רעננה

קזן 10 - רעננה